Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua…

Lama dah senyap je kan… Takpe… Sekarang kita sembang balik ye. Saya saje la nak tanya anda semua ni… Agak-agak berapa nilai pampasan insurans/takaful korang ek? Ada RM sejuta tak? Setengah juta? Suku juta?

Saya bukan bergurau. Saya memang betul2 maksudkan nilai juta-juta tu! Tahukah anda bahawa nilai pampasan yang besar dan mencukupi adalah sangat-sangat penting sekarang ni? Nilai-nilai tu sepatutnya mewakili nilai perbelanjaan keluarga anda untuk tempoh beberapa tahun.

Continue reading

Share This: